اهمیت دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل، اهمیت دکوراسیون، تغییر سبک دکور، دکور کردن منزل

اهمیت دکوراسیون منزل 

طراحی و چینش داخلی فضایی که در آن در زمانی مشخص و یا به طور مستمر زندگی انسان رواج دارد مستقیما بر عملکرد او و درصد بهره وری او از زنگی روزانه اش تاثیر گذاشته و میتواند درصد کارایی و مفید بودن ساعات گذران در آن فضا را تغییر دهد. طراحی فضایی با باید با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح باشد تا کارکردهای مختلفی را پذیرفته و این امر باعث احساس رضایت بیشتر مخاطب از فضا میشود. کارشناسان ما در خدمت شما عزیزان هستند. 

مجموعه ی ما در زمینه های ذیل فعالیت دارد:

کف پوش و کف کاذب 

سقف پوش و سقف کاذب 

دیوار پوش و دیوار کاذب

شرکت آذران دکور جهان پیشرو در خدمات نوین دکوری

استفاده از متریال های مناسب اعم از دیوارپوش ها، کفپوش مناسب، جداکننده های سبک، پارتیشن ها، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود و... توام با توجه به نحوه قرارگیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است میتواند تا حد زیادی به کیفیت کار افزوده و مشکلات آن را نیز حل کند.

نه تنها علم مهندسی بلکه معیار های روانشناسی بر معماری داخلی تاثیر بسزایی دارد. به طور کلی انسان بیش از آنکه با سیستم تاسیسات و یا پایه ساختمان و مسائل اساسی ان در تماس باشد با دکوراسیون داخلی که اطراف و پیرامونش را دربر گرفته در تماس است و به همین دلیل استفاده از علم روانشناسی در معماری داخلی میتواند بر حس امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و یا آرامش یک فضا بیفزاید و یا آن را تعدیل کند. زیرا هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی بوده که ما از آن به عنوان سلیقه در زبان عامه یاد میکنیم و براورده ساختن و رسیدن به حد کمال سلیقه ی کارفرما در معماری داخلی در اولویت قراردارد.

امروزه معماری داخلی به عنوان یک علم جداگانه اموزش داده میشود و این نشان دهنده ی اهمیت خاص ان و همه گیر شدن این علم در دنیای مدرن قرن بیست و یکم و جامعه ی جهانی است. ما در قرنی زندگی میکنیم که با افزایش جمعیت و کم شدن فضای زندگی و زندگانی شهری و تجمع جمعیت در نکات کانونی جهان ..هرکس تمایل به استفاده تمام و کمال از همان فضایی که به او اختصاص یافته می باشد. هر زمان که مایل بودید از متدهای جدید دکوراسیون داخلی بهره ببرید لطفا پل ارتباطی با ما را فراموش نکنید: 5 - 86043800 

معماری گذشته ما سرشار از ظرافت ها و ریزه کاری ها و هزاران ایده و خلاقیت هایی است که در عصر مدرن هنوز جایگاه خود را حفظ کرده اند و هنوز منبع الهام بسیاری از معماران چه در سطح داخلی و خارجی است، تزئینات و کاشی کاری ها و رعایت تناسبات و رنگ بندی های خاص ف بازی با نور و سایه و.. تماما ایده هایی است که الان در دنیای مدرن هنوز بر جان فضا احاطه داشته و تنها صورت دیگری یافته است .تمامی این موارد در کنار کالبد درونی ،فضاهایی را با ارزش معماری بالا تداعی و میسازد.

الگوها و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک ویا تلفیق علوم طبیعه توسط طراحان و کادر مجرب ما برای بیان بهتر ایده های خلاقانه ی تیم طراحی این مجموعه استفاده میگردد که برای بیان بهتر آن با استفاده از نرم افزار های تخصصی سه بعدی سازی این امر صورت میگیرد .ما سعی میکنیم با شبیه سازی از محدودیت های معماری در زمینه ی اجرا بکاهیم و کار نهایی را سرعت ببخشیم .امروزه با افزایش روزافزون جمعیت شهری و قیمت زمین، ساخت و ساز آپارتمان و زندگی آپارتمانی مقرون به صرفه تر شده است و بیشتر ما به ناچار و یا به انتخاب خود زندگی در فضای اپارتمانی را تجربه کرده ایم و خواهان تغییر فضای داخلی آن از محیطی بسته و خفه به فضایی زنده تر و پویا تر هستیم. با استفاده از متریال های مناسب مانند دیوارپوش ها ، کفپوش مناسب ، جداکننده های سبک ، پارتیشن ها و... البته با توجه به چند نکته کوچک میتوان این تبدیل را به خوبی اعمال کرد.

1.انتخاب رنگ مناسب  مخصوصا برای متراژهای کم 

انتخاب رنگ مناسب برای فضای آپارتمانی بخصوص آپارتمانهای با متراژ کم بسیار مهم است. رنگها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب ، انتخاب رنگهای روشن با درخشندگی و شفافیت زیاد است . اصولا” رنگهای روشن باعث می شوند که فضا بزرگتر بنظر آید و هر چه شفافیت و درخشندگی آن بیشتر باشد به دلیل انعکاس نور فضا زنده تر بنظر می آید. یکی از رنگهای مناسب آپارتمان رنگ استخوانی روشن است ، که علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگهای وسایل منزل همنشینی دارد و کمپوزیسیون مناسبی را ایجاد می نماید.جهت ایجاد تنوع در رنگ میتوانید در قسمت دیوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگی با رنگهای متنوع استفاده نمایید.

2.انتخاب کمپوزیسیون مناسب کفپوش و سف 

سقف و کف یک فضا مکمل هم هستند .ترکیب مناسب متریال و رنگ این دو فاکتور میتواند به کوته تر نشان دادن ، بلند تر نشان دادن ، وسعت بخشی  فضا و... کمک کندو کاملا بر آن تاثیر بگذارد .با توجه به این نکته میتوانیم فضای خود را به هر شکلی که مدنظرمان هست تغییر بدیم و این تغییر از سمت ما شاید بسیار جزئی ولی تاثیر آن بسیار زیاد خواهد بود .

3.انتخاب مبلمان و دکور داخلی مناسب با کمپوزیسیون کلی دیوار و سفف و کف

انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگهای روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آیدالبته این موضوع در هر فضا متفاوت بوده و چیزی نیست که در همه ی مکان ها کاربرد داشته باشد . در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتی المقدور مبل هایی با اشکال هندسی صلب و یا بدون منحنی انتخاب شود. در مورد نحوه چیدمان آن بهتر است مبلها را تقریبا” چسبیده به دیوار ها قرار داد علت انتخاب شکل بدون منحنی نیز این است که مبلها در کنار دیوار صاف ترکیب مناسبتری را ایجاد نمایند. حتی المقدور سعی کنید وسایل خانه را نزدیک به دیوارها قرار دهید تا از هدر رفتن کوچکترین فضاها نیز جلوگیری شود. اگر در جلوی پنجره ها از پرده های پارچه ای استفاده می کنید بهتر است رنگ آنها نیز روشن انتخاب شود

4.نورپردازی 

 نور می تواند ریتم خلاقانه ای به یک فضای داخلی ببخشد. بدون نور، نه فرم را احساس می توان کرد، نه رنگ را و نه بافت را. نورپردازی در یک فضای داخلی پیامدهای مهمی در بردارد. چه بسا نورپردازی مناسب یک فضا آن فضا را خوشامد و چشم نواز کند. نورپردازی در کنار ابعاد زیباشناختی، بعد عملکردی هم دارد. نور مناسب در طول شب در یک فضای داخلی می تواند حس محدود بودن یا ابهام و هراس را بر طرف کند. نور مناسب یک اتاق حتی می تواند چهره آدمی را گرم و صمیمی کند. به کمک نورپردازی می توان یک فضای داخلی را به جزایر نورانی متنوعی تبدیل کرد. پس، از باب مثال، غذاخوری باید نور ملایم و گرمی داشته باشد یا بهترین نورها برای حمام، منابع نوری کم ولتاژ هستند.

5.استفاده از طبیعت و گل و گیاه در فضا و دکور داخلی 

گل و گیاه تاثیر بسیار زیاد در روحیه و شادمانی ما دارد و احساس ارامش را نیز به فضا وارد و القا میکند .به طور ذاتی انسان با طبیعت انس گرفته و از دیدن ان لذت میبرد .این فاکتور میتواند نقش مهمی در فضای داخلی شما بازی کند از یک گلدان در کنار دیوار گرفته تا جداکننده ی دوفضای مهم اداری در نقش یک پارتیشن سیار ..به طور کلی استفاده مناسب از این فاکتور نه تنها ارزان بلکه بسیار تاثیر گذار است. همیشه در کنار شما سروران گرامی خواهیم بود. پل ارتباطی میان ما و شما 5 - 86043800

 

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

انبار شماره 1 : شهرک صنعتی چهاردانگه

انبار شماره 2 : سایت چوب خاوران

شرکت آذران دکور جهان ماحصل سال ها تلاش در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی با توجه به اصول صحیح ساختمان سازی و بر مبنای علوم روانشناسی و طبیعت شناسی را توسط...

درباره ما...

تماس با آذران دکور

021-86043800      021-86043801

021-86043802      021-86043803

021-86043804      021-86043805

پشتیبانی 24 ساعته

همواره در کنار شما هستیم 24 ساعته

0912-8157161

0919-8157161

0920-8157161

logo-samandehi

 ...:::این سایت متعلق به شرکت اذران دکور جهان می باشد و کپی برداری از محتوای سایت مصداق جرایم رایانه ای است و پیگرد قانونی دارد :::... 

این شرکت دارای: ثبت شرکت - ثبت برند - ثبت لوگو و دارای مجوز کسب می باشد